Heeft u een vraag over de garantie en service van Oral-B? De kans is groot dat we de vraag hier al beantwoord hebben!
Wat valt er onder mijn Oral-B-garantie? Hoe registreer ik me voor de verlengde garantie van Oral-B? Hoe kan ik mijn elektrische tandenborstel van Oral-B laten onderhouden? Kan ik de batterij van mijn elektrische tandenborstel van Oral-B vervangen?
Wat valt er onder mijn Oral-B-garantie? Uw Oral-B garantie gaat in op de dag van aankoop en loopt 2 jaar. Als uw Oral-B product defect raakt tijdens de garantieperiode, wordt het betreffende onderdeel vervangen door een nieuw, origineel vervangingsonderdeel met gelijke of betere specificaties.*
De garantie dekt geen cosmetische schade zoals krassen of schade veroorzaakt door:
- normale slijtage
- een ongeval, verkeerd gebruik, vuil of water
- geknoei aan het product
- onjuist gebruik
- reparaties die uitgevoerd werden door personen die niet zijn gemachtigd door Oral-B/Braun
- het niet goed onderhouden van het product, inclusief opladen
- het product dat wordt gewijzigd of gebruikt voor commerciële doeleinden
Opmerking: Alleen elektrische apparaten vallen onder de garantie - accessoires zijn niet inbegrepen (voorbeelden zijn reisetui, borstelkophouder, smartphonehouder)
Als u informatie nodig heeft over waar u uw elektrische producten van Oral-B kunt laten repareren of onderhouden (binnen of buiten de garantie), bekijk dan onze handige links hieronder.
Hoe registreer ik me voor de verlengde garantie van Oral-B? U kunt uw Oral-B elektrische tandenborstel registreren voor één extra jaar verlengde garantie als u het product binnen 2 jaar na aankoopdatum aanmeldt. Klik hier om de verlengde garantie aan te vragen. U zult persoonlijke gegevens en gegevens over uw borstel moeten invoeren, dus zorg ervoor dat u die bij de hand hebt wanneer u het product registreert.
Na registratie ontvangt u een e-mail om uw registratie voor de verlengde garantie te bevestigen. Als u geen e-mailadres heeft, kunt u een kopie van de bevestigingspagina van de registratie afdrukken wanneer uw registratie voltooid is. Bewaar uw e-mailbevestiging of registratiebevestiging en ontvangstbewijs goed, want u moet een kopie versturen in het onwaarschijnlijke geval dat u een claim moet indienen tegen onze algemene garantievoorwaarden tijdens de verlengde periode.
Opmerking: Als u problemen ondervindt tijdens uw registratie, neem dan contact op met ons klantenserviceteam via het gratis telefoonnummer. Zij helpen u graag verder en sturen u een e-mail met de bevestiging van uw Oral-B garantieverlenging.
Hoe kan ik mijn elektrische tandenborstel van Oral-B laten onderhouden? Als uw elektrische tandenborstel van Oral-B een defect vertoont binnen de garantieperiode van 2 jaar (3 jaar als u onze registratie voor garantieverlenging heeft voltooid), kunt u uw apparaat laten onderhouden bij onze service center-partner(s). Het Service Center zal uw elektrische tandenborstel van Oral-B gratis repareren of vervangen, mits deze voldoet aan onze garantievoorwaarden.
Voor service binnen de garantie: Ga naar www.service.oralb.com/nl/nl/ voor meer informatie over uw Oral-B Authorized Service Center.
Wanneer u uw tandenborstel terugstuurt, zorg er dan voor dat hij goed verpakt is, zodat hij bestand is tegen normale vrachtbehandeling. Wij raden u aan om een bewijs van verzending te vragen. Onze garantie dekt de reparatie- of vervangingskosten en verzendkosten van het product.
Voor service buiten de garantie: U kunt uw elektrische tandenborstel nog steeds naar ons Service Center sturen, omdat ze een gratis reparatieschattingsservice aanbieden.
Kan ik de batterij van mijn elektrische tandenborstel van Oral-B vervangen? Nee, u kunt de batterij van uw elektrische tandenborstel Oral-B niet vervangen. De batterij zit in de elektronica van het handvat van de tandenborstel en het apparaat wordt vervolgens waterdicht afgesloten. Om deze redenen bieden we geen vervangende batterijen voor elektrische tandenborstels van Oral-B aan.